Afspraak maken tijdens coronacrisis

De advocaten van Law & More maken graag kennis met u. We zijn er voor bedrijven, non-profit instellingen, overheden en de particulier.

Onze activiteiten gaan ook ten tijde van de coronacrisis gewoon door. Law & More heeft daarbij maatregelen getroffen om de gezondheid van haar cliënten en medewerkers te beschermen.

Telefoongesprek of videocall

In verband met de coronacrisis vinden alle afspraken met de advocaten van Law & More vooralsnog plaats per telefoongesprek of videocall.

Videocalls zijn mogelijk via Whatsapp, Duo, Skype, Zoom, Teams of Bluejeans.

Online afspraak maken

U kunt online een afspraak boeken bij ons boeken via advocaatafspraak.nl.

Heeft u documenten met betrekking tot het onderwerp van het gesprek, dan kunt u deze vooraf mailen naar info@lawandmore.nl.

Het online boekingssysteem kent twee soort afspraken: een kennismakings- en intakegesprek en een consult.

Het kennismakings-/intakegesprek duurt maximaal 30 minuten.

Het consult duurt maximaal 60 minuten. U kunt het gesprek per PayPal betalen. Wij sturen u uiteraard een factuur.

Vervolgafspraken zijn mogelijk.

Telefonisch een afspraak maken

Natuurlijk kunt u ons ook altijd bellen voor een afspraak. We kunnen bijvoorbeeld voor u kijken of een afspraak mogelijk is die in de online tool niet beschikbaar is. Verder kunnen we ook afspraken maken die afwijken van de standaard afspraken in de online tool.

Ons telefoonnummer is 040-3690680 voor Eindhoven en 020-3697121 voor Amsterdam.

Telefonisch kunt ook een afspraak maken voor in de avonduren.

Per email een afspraak maken

U kunt voor het maken van een afspraak ook een email sturen naar info@lawandmore.nl.

Openingstijden

Law & More is klantgericht. Daarom heeft het kantoor ruime openingstijden: door de week van 8.00 uur ’s ochtends tot 22.00 uur ’s avonds en in het weekend van 9.00 uur ’s ochtends tot 17.00 uur ’s middags.

Online een vraag voorleggen

Online een vraag voorleggen kan natuurlijk ook. Houd er rekening mee dat wij vaak pas een juridische vraag kunnen beantwoorden nadat u ons daartoe een opdracht heeft gegeven.

U kunt uw vragen sturen naar info@lawandmore.nl.

Voor particulieren heeft Law & More een aanbieding voor de beantwoording van vragen. Deze aanbieding vindt u op casescan.nl.

Identificatie en cliëntenonderzoek

Een advocatenkantoor moet altijd haar cliënten identificeren. Verder is het voor een aantal diensten wettelijk vereist om een cliëntenonderzoek uit te voeren.

Onze dienstverlening kan dan pas plaatsvinden nadat het cliëntenonderzoek heeft plaatsgevonden en tot een bevredigende uitkomst heeft geleid. We vragen om uw medewerking.