Kantoorklachtenregeling
Law & More hecht grote waarde aan de tevredenheid van onze cliënten. Ons kantoor zal er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening. Hieronder staat beschreven wat u dan kunt doen.
Wanneer u ontevreden bent over de totstandkoming en de uitvoering van een overeenkomst van opdracht, de kwaliteit van onze dienstverlening of over de hoogte van de declaratie verzoeken wij u uw bezwaren eerst voor te leggen aan uw eigen advocaat. U kunt zich daarvoor echter ook wenden tot mr.drs. T.G.L,M. Meevis van ons kantoor. Ons kantoor behandelt een klacht volgens een procedure, die staat beschreven in onze kantoorklachtenregeling. U kunt onze kantoorklachtenregeling vinden op onze website.
Wij zullen in overleg met u zo snel mogelijk een oplossing voor het gerezen probleem proberen te vinden. Deze oplossing zullen wij altijd schriftelijk aan u bevestigen. Binnen vier weken kunt u onze schriftelijk reactie op uw klacht tegemoetzien. Mochten wij onverhoopt van deze termijn af moeten wijken, dan zullen wij u daarvan tijdig op de hoogte stellen, met vermelding van de reden en de termijn waarbinnen u een reactie van ons kunt verwachten.
Indien u een klacht heeft en ons dat laat weten, waarderen wij dat zeer. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij alle gegronde klachten meenemen in de evaluatie van ons kantoor en onze uiterste best zullen doen om een eventuele herhaling te voorkomen.
Artikel 1 begripsbepalingen
In deze kantoorklachtenregeling wordt verstaan onder:
Artikel 2 toepassingsbereik
Artikel 3 doelstellingen
Deze kantoorklachtenregeling heeft tot doel:
Artikel 4 informatie bij aanvang dienstverlening
Artikel 5 interne klachtprocedure
Artikel 6 geheimhouding en kosteloze klachtbehandeling
Artikel 7 verantwoordelijkheden
Artikel 8 klachtregistratie
Adequate benadering
Tom Meevis is gedurende de hele periode betrokken geweest bij de zaak, elke vraag die er van mijn kant was werd door hem snel en duidelijk beantwoord. Ik zal het kantoor (en met name Tom Meevis) dan ook zeker aanbevelen bij vrienden, familie en zakenrelaties.
Hele goede behandeling van mijn zaak
Graag wil ik aylin erg bedanken voor haar inzet. Wij zijn heel blij met de uitkomst. Klant staat altijd centraal bij haar en wij zijn ontzettend goed geholpen. Kennis van zaken en hele goede communicatie. Echt een aanrader dit kantoor!
Juridisch gezien tevreden over de gegeven diensten
Mijn situatie is op een manier opgelost waarbij ik alleen maar kan zeggen dat het resultaat is zoals ik die wenste. Ik ben naar tevredenheid geholpen en de wijze waarop er gehandeld is door Aylin is te beschrijven als nauwkeurig, transparant en daadkrachtig.
Uitstekend resultaat en fijne samenwerking
Ik heb mijn zaak aan Law and More voorgelegd en ben snel, vriendelijk en vooral effectief geholpen. Het resultaat stelt mij zeer tevreden.
Ik had een probleem met mijn ex-werkgever en nam contact op met Law & More, ze waren erg aardig en attent in het bijzonder de persoon die mijn zaak uitvoerde, ik heb zeer goed en zeer accuraat advies gekregen evenals het gesprek met mijn ex-werkgever.
Puikaus advokato rekomendacija
Rekomenduoju advokato Tom Meevis paslaugas. Profesionalus, patikimas, puikiai kalba angliskai, maloniai ir pagarbiai bendrauja. Dirba tiksliai, aiskiai, be nereikalingu klausimu ir negaisdamas laiko. Nuosirdi rekomendacija tautieciams lietuviams.
Foarte Multumita
Am fost foarte multumita de sericiile companiei Law and More.In special de serviciile domnului avocat Tom Meevis este un avocat excelent si o comunicare impresionanta fata de client.Recomand cu incredere
Heeft me geholpen met de vaststellingsovereenkomst
Ik had een probleem met mijn werkgever over een vaststellingsovereenkomst, dus nam ik contact op met Law&More. De hulp van jullie kantoor, vooral het geduld en het constructieve advies van Aylin, was zeer nuttig voor mij. Met jullie hulp konden we de zaak succesvol oplossen.